lørdag 19. april 2008

Maritim maritim!


Jeg vet ikke hva det er,men hver sommer blir jeg mer og mer hekta av alt som har med sjø,fiske,båt og seilersko enn noe annet! hehe kanskje ikke så rart siden en del av familien min har jobbet innen den bransjen.Også har jeg vokst opp med en bror som har snakket meg hul i hode om alt som har med båter og store fisker!
Han er no kaptein for store båter. Jeg elsker MARITIM med andre ord! ANDRE inspirasjoner er Sildakongen, han er en Norsk tradisjonal mann fra Haugesund som er opptatt av å ta vare på den gode silden som er et norsk gammelt tradisjonsmat for norgesbefolkning. sundt og godt med mye næring! Her står han i sitt stillige maritim antrekk på V side.
Her
Her









,. Ja her er en av mine tegninger jeg har laget når jeg har kjedet meg, jeg har snudd det også, synst det ble litt kult eller ikke hehee..

4 kommentarer:

Monica sa...

Fin du er, vennen :-)

Leydi sa...

Takk venne;0)

Ireneelise sa...

Utrolig kul stil du har!
Elsket det første antrekks bildet. Sommer og sjø <3

Leydi sa...

tusen takk ielise ;0)